2014. január 23., csütörtök

Százlábú

Kertészkedés és újrahasznosítás gyerekekkel januárban

Januárban  korlátozottak a lehetőségek a kertészkedésre, de a fűmag bent az ablakpárkányon januárban is szépen kihajt és érdekes dolgok készítésére lehet használni

A klasszikusnak számító fűfejet kicsit megvariáltam, tojástartó újrahasznosítással kereszteztem és így született a százlábú:

Teste egy 30-as tojástartó szélső sora zöldre festve, feje ugyanebből a tojástartóból lett kivágva, akrilfestékkel sárgára festettem és fordítva ragasztottam a tojástartóra.

A tojástartót megtöltöttem földdel, rászórtam a fűmagot és óvatosan belocsoltam. Az ablakpárkányon 5 nap múlva kihajtott a fű.
Jó kertészkedést!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...